syn
jaja
Zdravim ..opet se ozyvam,CO DAL SE SYNEM ,JE U ME ODHLASEN ,OD KVETNA PO KAMOSICH OBCAS SE OZVE JEN PROTO ABY MI REK ZE JSEM PICA,KRAVA,ZA VSE MOHU JA ZE ZKOUSI JAK PES A OPET PO 14 DNECH HO VYHODILI Z NEJAKE PRACE ,...
BYLA JSEM U PSYCHOLOGA ,I V KACKU V ZATCI,POLICIE VSICHNI AT HO IGNORUJI NEODEPISUJI NA ZPRAVY....JEN SE TO TIM ZHORSILO,BYL UZ U ME I V PRACI NEREKNE POD SEDNEM SI ,OMLUVIM SE NIC,,STALE JEN JAKY JE CHUDAK DROGY NEBERE ,PRESTOZE MA OBLICEJ SAMY BOLAK,ASI PERVITINOVOUDERMATITIDU ,NACETLA JSEM TOLIK MATERIALU TOLIK INFO,ZE AZ TED CO SE O TO ZAJIMAM MI DOCVAKLA SPOUSTA VECI VCETNE JEHO STRIDANI AGRESIVNICH NALAD,DAL CHODI SMS PROC JSEM SI HO DELALA VCERA ZE HSEM MATKA SVINE,ZE ME NENAVIDI,NEPUJDE NA POHREB AT CHCIPNU.
CELEJ DEN JSEM PROBRECELA CO SE Z NEJ STALO ,JDU SPAT RIKAM SAMA SOBE TY TU LEZIS V TEPLY POSTELI A CO ON KDE SE MEJE,CIM SE PRIKRYVA,SROTUJE ME HLAVA ,NAKONEC PRISLA VECER SMS AT PRO NEJ JEDU ZE CHCE BYT DOMA SE MNOU ZE MA JIT DRUHY D DO PRACE A POTREBUJE SE VYSPAT,SAMOZREJME JSEM NEJELA ANI NEODEPSALA,ZACAL VOLAT NEKOLIKRAT DO 11 VECER ,NEBRALA SEM TELEFON,JSEM TOTALNE VYCERPANA NA VSE SAMA,ZILA JSEM JEN PRO NEJ ,PROC TEDA SEM VUBEC TADY ,NIC NEMA SMYSL,NAPRAVA ZADNA,NEMAM UZ NA TOTO VSE SILU.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
to co prožíváte musí být opravdu hrozně těžké. Zkuste to brát tak, že teď z něj mluví droga, není to Váš syn, jak jste ho znala. Často se opravdu setkáváme s tím, že děti zpětně litují toho, jak se ke svým rodičům strašně chovali, když brali. Vím, že to nic moc nezmění, ale snad Vám to může alespoň trochu osvětlit, co se s ním děje. Jako kdyby byl zakletý...
Postup, který Vám všichni radí a který se snažíte dodržet, je teď opravdu jediný možný. Jen musíte vydržet. Je to těžké, ale uvidíte, že se frekvence telefonů a sms bude zmenšovat, když nebude odezva. Máte někoho blízkého, s kým byste mohla celou situaci probírat, sdílet? Nebojte se svěřit někomu, komu důvěřujete, nejste zdaleka jediná, komu se děje něco takového a není proč se stydět nebo bát. Také určitě znovu využijte možnosti zajít do Káčka. Není třeba, aby Vám vždy něco poradili, ale abyste měla nějakou podporu.
Přeji hodně sil a kdykoliv se znovu ozvěte.