Pervitin skladovani
Petra
Dobrý den, mám na vás dotaz ohledně skladování pervitinu. Je nějaká maximální doba skladování? V sobotu jsem si koupila, dnes neděle večer a mám v plánu brát za týden ( skladuji v igel. pytlíku normálně v šuplíku). Je tedy doba pro \"bezpečné\" užití nebo se perník prostě \"zkazit\" nemůže?
Moc děkuji, Petra.

Odpověděl: Amrit Sen
Petro, zdravím Vás,
díky za bezprostřední upřímnost.
Posláním naší poradny je především pomoc lidem v úzkých, nesnázích, a problémech, které souvisí s užíváním návykových látek. Často jde o život.
Ze zásady se vyhýbáme odpovědím, které by mohly být jakkoli návodné k výrobě a distribuci drog, nebo ke zvyšování jejich účinků.
Odpovídáme jak uživatelům samotným, tak jejich blízkým, ale i neširší veřejnosti.
Co mohu kvitovat, je Vaše starost o relativní bezpečí. Tedy v rámci možností, protože užívání drog je, bez sentimentu, smrtícím "koníčkem", ať už si to připouštíte, nebo ne.
Pokud jde o "kvalitní" látku, s minimem chemických nečistot, "zbytků" z výroby, a není li ředěn, jak tomu bývá, nejrůznějšími, často i velmi nebezpečnými příměsemi, pak by se, s největší pravděpodobností Váš pervitin po týdnu, v igelitovém pytlíku v šuplíku, při pokojové teplotě, "zkazit" neměl.
Váš dotaz, i to, že dokážete čekat týden s pervitinem v šuplíku, než ho užijete, napovídá, nemyslím to ve zlém, naopak, že jste začátečnice. Zkuste důvěřovat našemu varování, někdy stačí jen krátký čas, nebo několik podobných experimentů k tomu, abyste už pervitinu, odolávat nedokázala.
Nemám v úmyslu Vám cokoli rozmlouvat, nebo Vás strašit, nemělo by to nejspíš smysl, ani efekt. Raději připojím odkazy na naše i další stránky, s informacemi, které se týkají pervitinu a psychostimulantů, také rizik, souvisejících s jejich užíváním.
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/1/69/pervitin-pernik-piko-pecko-parno-peri-bily-snih-ice-czecho-speed-hromady-cary-.html?warning=kill
http://www.adiktologie.cz/cz/articles/detail/72/2788/Akutni-ucinky-metamfetaminu
http://www.minarcik.cz/drogy/str1_per.htm
http://www.drogy.cz/pervitin/kap-smrtici-ucinky-pervitinu.html
http://drogy.ful.cz/drogy/pervitin/
http://www.prevcentrum.cz/pervitin
http://www.extc.cz/pervitin.html
Kdybyste se potřebovala ještě na něco doptat, napište.
Přeji Vám vše dobré, mějte se ráda a buďte opatrná.
Amrit Sen.