Poradna
Gabina
Dobry den rada bych aby mi nekdo poradil o ruznych typech leceben. Nebo spise.jak se tam co nejdrive dostat. Jsem momentalne na ulici a takto se mi zit vubec nechce. Dekuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den, Gábino.
Dobře, že píšete. Chápu, že současná situace není nic příjemného, je fajn, že máte snahu dostat svůj život zase do normálních kolejí. Nástup na léčbu, je dobrý začátek.
Nejjednodušším řešením je obrátit se na jakékoliv Kontaktní centrum pro uživatele drog (bezplatně, nezávazně, anonymně) a tam se informovat o možnostech léčby atd...
Pokud žijete na ulici, budete mít asi spíš zájem o léčbu pobytovou, doporučila bych pobyt v nějaké terapeutické komunitě (délka léčby cca jeden rok). A dále pokračovat v následné péči (tvz. doléčovaní), kde je i možnost chráněných bytů.
Netuším, kde žijete. Pokud jste v Praze, můžete se ještě dnes obrátit na kolegy z našeho Káčka a podrobněji probrat co je v danou chvíli třeba. Pokud byste se rozhodla pro komunitu, je třeba se nechat zařadit do pořadníku a projít detoxem před léčbou samotnou. To vše by Vám, ale v Káčku pomohli zařídit.
Kontaktní centrum SANANIM
Na Skalce 819/15, Praha 5
mapa
Telefon: 283 872 186
Email: kacko@sananim.cz
Provozní doba K-centra:
Pondělí: 13.00 - 20.00
Úterý: 9.00 - 20.00
Středa: 9.00 - 20.00
Čtvrtek: 9.00 - 20.00
Pátek: 9.00 - 20.00
Víkendy a svátky: 13.00 - 20.00
Lze přijít kdykoliv během provozní doby, takže můžete i dnes do 20hod.
Podrobněji se dočtete zde:
http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html
Dále v odkazech info o našich komunitách:
http://www.sananim.cz/terapeuticka-komunita-nemcice-(tkn).html
http://www.sananim.cz/terapeuticka-komunita-karlov-(tkk).html
A info o Doléčovacím centru:
http://www.sananim.cz/dolecovaci-centrum-s-chranenymi-byty-(dc).html
Prostudujte informace v odkazech, pokud se budete potřebovat na něco doptat, tak neváhejte napsat znovu. Zdali žijete někde jinde, tak napište prosím, jaká města jsou pro Vás dostupná, pokusíme se Vás odkázat na kolegy z nějaké jiné organizace.
Každopádně se držte, přejeme dostatek sil!
S pozdravem MK