Drogový test z vlasů
Parrang
Dobrý den, potřeboval by jsem poradit jak postupovat když chci nechat přítelkyni testovat na drogy z vlasů, zejména jestli k tomu potřebuji její souhlas, kolik to orientačně stojí a kde se provádí.Mám podezření, že bohužel začla znovu brát. Děkuji za odpoveď.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
pokud máte podezření, že přítelkyně užívá drogy, doporučuji se nejdříve, než cokoliv podniknete, zajít osobně poradit, jak v dané situaci postupovat dál.
Zde základní informace pro blízké osoby + info o testování:
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke/testovani-na-pritomnost-drog.html
Netuším, kde žijete, pokud je Vám dostupná Praha, doporučuji spojit se s naší Poradnou pro rodiče a partnery a v osobním kontaktu probrat vše co je aktuálně třeba.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM
Žitná 1574/5
Praha 1
mapa
Mob: 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Poskytujeme bezplatné a nezávazné služby, více se dočtete zde:
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Pokud žijete někde úplně jinde a Praha je problém, tak napište a uveďte, jaká větší města máte poblíž, pokusíme se Vás odkázat jinam, kde by Vám pomohli se v této nesnadné situaci zorientovat, podpořili Vás a pokusili se Vás vhodně navést jak vše přicházející řešit.
Mějte se zatím hezky, přeji, dostatek sil!
S pozdravem MK
P.S. co se týče testování z vlasů či ochlupení, používají se pro svou náročnost spíše zřídka (většinou se provádí na základě rozhodnutí soudu a jsou velmi nákladné).