jde to vubec?
no name
Dobrej. Beru uz dlouho a nevim co dal uz to jde tak nejak do prdele pardon. Taky nevim zda je mozny se z toho dostat? Vsichni berou a ja mezi tim ztracenej a nestastnej.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Dostat se z drog není sice jednoduché, ale rozhodně to není nemožné. Pokud se pohybujete pouze mezi uživateli, možná se Vám to může zdát jako sci-fi, ale věřte, existuje plno osob, kterým se to podařilo, dnes žijí plnohodnotné životy a to bez drog.
Netuším, kde žijete a jaká větší města máte poblíž. Nebylo by od věci si dojít osobně popovídat o celkové Vaší situaci a nalézt pro Vás optimální řešení.
Můžete prosím upřesnit, odkud jste? Pokusíme se Vás vhodně nasměrovat. Můžete zcela nezávazně, bezplatně a anonymně probrat co potřebujete, informovat se o případných možnostech, které byste mohl využít a pak se sám rozhodnete co a jak dál. Je to takto pro Vás přijatelné?
Mějte se zatím hezky a určitě se ještě ozvěte.
S pozdravem MK