Pervitin
Ildiko
Dobrý den, je mi 27 let.Kolem 16.roku jsem docela dost uzivala pervitin (šňupáním).Poté jsem na 3 roky úplně přestala, využila jsem ho až po 3 letech jednorázově před maturitou k učení a poté ještě jednou zhruba po 3 letech jednorázově před statnicemi.Nutno podotknout, že stav na pervitinu se mi nelíbí, jsem vždy zamlklá, toužím být sama, jakoby ve svém světě.Po každém užití následovaly dojezdy spojené s výčitkami, depresemi a celkovým psychickým \"rozpadem\".Mám za sebou dokonce i toxickou psychózu.
Nyní po 4 letech jsem zničehonic zatoužila po pervitinu znovu a užila jsem ho poprvé injekčnĕ.Nejprve jsem pocítila euforii a pak to bylo stejné jako vždycky.Opět deprese, ohromné výčitky, myšlenky, že svět již nebude jako dřív. Vím, že pervitin už doopravdy nechci, ale mám problém, že se mi o něm v noci často zdá.Jak se toho všeho zbavit a normálně žít?

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Neexistuje jednoduchá odpověď, která by se vpasovala do pár vět. Pochopit systém svojí závislosti a spouštěcích mechanismů, je dlouhodobější terapeutický proces. Takže asi už tušíte, kam směřuji, doporučuji spojit se s nějakým zařízením pracující s uživateli drog a tam vše co potřebujete probrat podrobněji a hlouběji.
Netuším, kde žijete. Napište prosím znovu a uveďte, jaká města máte poblíž (větší), pokusíme se Vás vhodně nasměrovat.
Věřím, že terapeutická podpora by Vám pomohla najít odpovědi na své otázky a postupně dosáhnout celkové spokojenosti bez drog.
Mějte se zatím hezky a ozvěte se.
S pozdravem MK