Jak a kde zacit
panp
Dobry vecer.jiz delsi dobu uzivam marihuanu a v posledni dobe i pervitin. Vzhledem k memu veku a zivotni situaci je to nepripustne a nekolikrat jsem kvuli tomu malem prisel o rodinu.nemam vuli s tim prestat sam.byla by mozna individualni konzultace,kde probrat co a jak dal? Dekuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Dobře, že píšete.
Individuální konzultace samozřejmě lze, můžete se obrátit na kolegy z našich ambulantních zařízení, níže kontakty plus další informace v přiložených odkazech:
Kontaktní centrum SANANIM
Na Skalce 819/15
Praha 5
mapa
Telefon: 283 872 186
Email: kacko@sananim.cz
Provozní doba K-centra:
Pondělí: 13.00 - 20.00
Úterý: 9.00 - 20.00
Středa: 9.00 - 20.00
Čtvrtek: 9.00 - 20.00
Pátek: 9.00 - 20.00
Víkendy a svátky: 13.00 - 20.00
Můžete přijít kdykoliv během provozní doby (i bez objednání), takže můžete i dnes do 20hod.
Podrobněji se dočtete zde:
http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html
Denní stacionář SANANIM
Janovského 26
Praha 7
(nedaleko Veletržního paláce, mezi zastávkami tramvaje Strossmayerovo náměstí a Výstaviště - mapa Otevřít odkaz v novém okně; vchod se zvonkem přímo z ulice)
Telefon: 220 803 130, 220 800 041, 605 212 175
Email: stacionar@sananim.cz
Provozní doba:
Pondělí: 8.00 - 16.00
Úterý:    8.00 - 17.00  (16.00 - 17.00 - rodič. Konzultace)
Středa:  8.00 - 16.00
Čtvrtek: 8.00 - 16.00
Pátek:    8.00 - 15.00
Pro navázání kontaktu s tímto zařízením nepotřebujete žádné doporučení. Nejjednodušší způsob je přijít na motivační skupinu, která se koná každé úterý a čtvrtek od 10.30 do 12.00 a na kterou se nemusíte objednávat. Kolegové Vám doporučí, jaká léčba či pomoc je pro Vás nejvhodnější apod. Pro ty, kteří se rozhodnou absolvovat léčbu v denním programu stacionáře, je motivační skupina jakousi vstupní branou.  Pokud je pro Vás příliš těžké přijít na motivační skupinu, můžete si telefonicky domluvit individuální konzultaci a zkonzultovat vše co potřebujete. Po té se svobodně rozhodnout zda dalších služeb využijete, či nikoliv.
Více informací naleznete zde: http://www.sananim.cz/denni-stacionar-(dst).html
Adiktologická ambulance SANANIM
Žitná 1574/51
Praha 1
mapa
Email: klinika@sananim.cz   (amb. léčba), case@sananim.cz (casemanagement)
Telefon: 724 521 913 (amb. léčba), 727 941 710 (casemanagement)
(pokud se nedovoláte, prosíme o zaslání SMS a trpělivost, ozýváme se hned, jak je to možné)
Ambulantní forma:
Pondělí: 9-17
Úterý: 9-13
Středa: 12-20
Objednání na konzultace je možné i mimo uvedené otvírací hodiny ambulance.
Terénní forma:
Úterý: 12-17
Čtvrtek: 9-17
Pátek: 9-17
Více zde: http://www.sananim.cz/adiktologicka-ambulance.html
Pokud se budete potřebovat na něco doptat, neváhejte napsat kdykoliv znovu.Hodně sil!
Mějte se hezky, MK