Topim se
Whoohou
nebaví mě žit bez jakého koliv stavu . každej den uživam marihuanu a je to super se někde zhulit a pak premejšlet nad ruznejma vecma . uzivam jeste pervitin nebo MDMA ale mene nez driv kamarad skoncil hrozne na pervitinu nechtl bych tak dopadnout tak se radeji zhulim . je mi 19 a nevim co dal . nedokazu bejt v normalnim stavu . za kazdou cenu si musim obstarat neco co mi udělá líp uz se v tom potapim . chci si ten zivot uzivat ale nechci aby mě znicil takhle brzo jesty odpovi někdo cenim si toho a děkuju za odpoved mozna mi pomuzete nějak

Odpověděl: Vilma Táborská
Dobrý den,
díky za dotaz a důvěru. Píšete, že potřebujete k životu změněný stav vědomí a zároveň tušíte, že takhle fungovat není úplně OK a nejde to věčně, ostatně proto i píšete... Těžko takhle po internetu z pár řádků soudit, co se s Vámi děje a proč potřebujete být zhulená, aby Vám bylo aspoň trochu dobře. Nějak tuším, že bude třeba jít do větších hloubek, což tady na internetové poradně nelze. Je škoda, že Vás v 19 nebaví život, a ráda bych Vás podpořila a dala Vám aspoň nějakou naději, že šance na zlepšení rozhodně existuje. Rychlejší cesta k němu vede určitě přes odbornou podporu.
Kdybyste chtěla, mohla byste se obrátit sem: http://sananim.cz/aktuality/242/konzultacni-hodiny-pro-uzivatele-marihuany.html. Denní stacionář SANANIM poskytuje konzultace pro uživatele marihuany. Pokud byste se bála jít rovnou do osobního kontaktu, můžete zkusit internetové poradenství zde:  http://www.koncimshulenim.cz/online-lecba/
Mějte se fajn, a kdyby Vám odpověď takto nestačila a potřebovala jste se na cokoliv doptat, ještě se ozvěte
Vilma Táborská