info
koštěnejvětší
Zdravim,chtěl bych se zeptat.. Nastupuji do léčebny a před nastoupením se nemají brát drogy 5dní. Poznají to pak přesně na dny nebo jak je to kdyz se to poruší... díky za odpoved jak vyčistit tělo

Odpověděl: Vilma Táborská
Dobrý den,
požadavek na pětidenní abstinenci jsem ještě neslyšela, tipuji, že jde léčebně o to, abyste nenastupoval(a) pod vlivem drog. Nemyslím si, že by vás měli zájem testovat drahými metodami a zkoumat, kdy přesně jste naposledy užil(a), údaj bude zřejmě vycházet z orientačních údajů, po které jsou např. pervitin a opiáty detekovatelné v orientačních testech z moči.
Ovšem Vaším cílem, když už máte léčbu domluvenou, by mělo být, aby nástup proběhl hladce a zbytečně si ho nekomplikovat a tedy neriskovat, že Vás nepřijmou... Žádná zázračná metoda, jak "vyčistit" tělo neexistuje, jedinou možností je už teď před nástupem zkusit drogy nebrat.
Pokud by se nástup přesto nepodařil a měl(a) byste zájem svoji situaci řešit, určitě se ještě ozvěte.
Vilma Táborská