Erekce
Osoba neznámá
Dobrý den mám takový dotaz, Nedavno jsem vyskoušel drogu známou pervitin,ale ted se mi přihodila taková až trapná situace před dvěma dny jsem zjistil že muj penis nemá zájem k pohlavnímu styku. Mám se obávat nějakého problému?
Děkuji za odpověd.

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás.
Vážím si Vaší odvahy, díky za otevřený dotaz.
Každý člověk je jedinečný a drogy na něj mohou působit různě. Situace, kterou jste popsal, není nijak vzácná, naopak..
Nezmiňujete, kolik je Vám let, ani jestli máte zkušenosti s dalšími návykovými látkami. Píšete, že jste pervitin vyzkoušel nedávno, tedy předpokládám, že jste velmi mladý a experimentujete.
Jestli byste se měl něčeho obávat, pak řady rizik, souvisejících s užíváním pervitinu. Jestli od dalších experimentů neupustíte, pak především toho, že se stanete závislým.
Závislostní potenciál pervitinu, přestože jde o závislost psychickou, nikoli fyzickou, je mimořádný.
Co se intimního života týče, pokud jste s ním byl doposud bez drog spokojený, jste na tom rozhodně lépe, než ti, kterým sex na drogách vyhovuje. Jestli s partnerskou erotikou začínáte, rozhodně do ní pervitin, ani další drogy netahejte. Způsobil byste si velké škody. Intimní život na drogách obrušuje, deformuje city a schopnost milovat. Stává se, že uživatele sex bez drog přestane úplně zajímat, postupně se propracuje až do stavu, kdy už není schopen intimního a partnerského života, ani s drogami, ani bez nich. Náprava a úzdrava, za předpokladu abstinence, následně stálého, vstřícného vztahu na pilířích důvěry, porozumění a věrnosti, může i tak trvat různě dlouhou dobu. Možná to zní staromódně, ale je to tak.
Z dotazu není úplně jasné, jestli se příhoda stala při intoxikaci, nebo krátce po odeznění účinků. Jestli ano, jak to máte, je pro Vás výhodou, rozhodně bezpečnější, než kdybyste propadl nadšení z erotiky v souvislosti s pervitinem.
Pokud se potíže s erekcí dostavily i po několika střízlivých dnech, nemusí s užitím pervitinu nijak souviset. Nepropadejte panice, s největší pravděpodobností budete brzy O.K. Kdyby se měly opakovat i po delší době abstinence, poraďte se s lékařem.
Jestli dokážete milovat celým srdcem, a lidé to cítí, máte ten nejsilnější trumf, nejen pro spokojený intimní život. Nehoďte jej tedy do koše.
Kdybyste potřeboval cokoli, ohledně Vašeho užívání probrat, kdykoli napište.
Internetové poradenství má své limity. Daleko "výživnější" může být osobní rozhovor s odborníkem. Kdybyste měl chuť, nebo potřebu se poradit, doporučuji kontaktovat, nejlépe telefonicky, pracovníky některé služby, která poskytuje poradenství v souvislosti s užíváním návykových látek, ve Vašem okolí, či dosahu a domluvit si termín schůzky.
Nesejde na tom, půjde li o kontaktní centrum, adiktologickou ambulanci, AT poradnu, nebo podobnou službu.
Tyto služby jsou bezplatné a mohou být poskytovány i anonymně. Může jít o zcela nezávazný pohovor. Nikdo Vás nebude kritizovat, soudit, přemlouvat, natož aby Vás do čehokoli nutil, se vším respektem k Vaší osobě i životnímu stylu.
Při osobním pohovoru, po podrobnějším seznámení se situací, Vám zkušený odborník doporučí konkrétní kroky, jak ji řešit, co můžete udělat pro Vaši pohodu a bezpečí. Zároveň Vás upozorní na chyby, kterých byste se měl vyvarovat.
Když napíšete, ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám obratem kontakty na služby v okolí pošleme. Získáte pochopení, podporu a užitečné informace, uleví se Vám.
Jak můžete potřebné kontakty vyhledat sám, se dozvíte na stránkách naší poradny, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html
Užitečné informace, nejen o rizikách, souvisejících s užíváním psychostimulantů najdete rovněž na našich i dalších stránkách:
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/stimulacni-drogy-historie.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
http://www.drogovaporadna.cz/odkazy/internetove-odkazy.html
O sexu a drogách z různých stran:
http://www.vice.com/cs/read/sex-na-drogach
http://www.drogmem.cz/sub/memy/sex-na-ilegalnich-drogach/
http://www.adiktologie.cz/cz/articles/detail/69/58/Sex-na-drogach
http://docplayer.cz/996226-Sexualita-drogy-sbornik-odborne-konference-praha-31-brezna-1-dubna-2011.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/1/418/sexualita-a-drogy.html
http://drogy.org/index.php/pervitin/pervitin-a-sex
Přeji Vám hodně štěstí, buďte na sebe opatrný,
Amrit sen.