pomoc
anonym
Dobrý den. Jsem asi tři roky na drogach nejvic piko nosem a trava. Chci s tim seknout ale nejde mi to. Stydim se za to ze to neumim vyresit sam. Muzete mi pomoc? Dekuju Alan

Odpověděl: Markéta Kordová
Alane, zdravím Vás.
Je dobře, že jste napsal, nemáte se za co stydět. Za prvé nejste rozhodně sám, kdo má obdobné problémy a Vy je chcete řešit, to je dle mého názoru, zodpovědný přístup. Ne každý uživatel drog je toho schopen, natož pak přiznat (sobě, okolí), že má problém.
Naše organizace ve Vašem kraji zařízení nemá, nicméně Vás mohu odkázat na kolegy z organizace White Ligth, kde byste mohl svou situaci nezávazně probrat, dozvěděl byste se o možnostech, které byste mohl využít a pak se rozhodnete co a jak dál.
AMBULANTNÍ LÉČBA
Pražská 166/47
Ústí nad Labem
Mobil: 725 874 363 (nutno se předem objednat Bc. Bronislava Marko)
Email: ambulance@wl1.cz
>>>odkaz na MAPY.CZ
>>>odkaz na MHD (zastávka Pražská)
Více zde: http://www.wl1.cz/alfront/whooalwhoo.html
Tak držím palce, budu ráda, když dáte vědět, jak se situace dál vyvíjí.
S pozdravem MK