Extáze
Kačka:)
Dobry den, mohu se zeptat? Co sevstane, kdyz me policie chytne na diskotece a ja budu mit v sobe extazi? Je mi 18 let a u sebe nic mit nebudu, jen v sobe. Dekuji za odpoved:)

Odpověděl: Zbyněk Oktábec
Dobrý den.
děkuje za dotaz.
Naštěstí v ČR není užívání návykových látek ilegální, to bychom se asi z daní nedoplatili na provoz věznic. Tudíž, pokud budete intoxikován, u sebe již nebudete nic mít a nebudete v bezvědomí nebo ve stavu, kdy byste byl nebezpečný sobě nebo okolí, pak pravděpodobně PČR neudělá nic. V ostatních případech může zavolat záchranku a nechat Vás převézt na "záchytnou stanici" nebo pokud budete nebezpečný sobě nebo okolí tak na oddělení neklidu některé psychiatrické nemocnice. Pokud budete v bezvědomí, pravděpodobně by Vás nechali převézt do nemocnice na ARO nebo JIP dle Vašeho stavu.
Stačí to takto?
S pozdravem
Dr. Zbyněk Oktábec