vztahy
Clils
Dobry den, chtrla bych se zeptet, jem s pritelem dva roky, jsme oba narkomani,nedavno jsem se vratila z leebny kde mam uz snad prechdbe bydliste. Zase jsme do toho spadli. A ten problem je v tom, ze nejak nemuzu skousnout, ze misto toho, aby spal semnou, ikdyz to pro me neni jednoduchepri mem srazenem sebevedomi, radeji kouka na porno, uchylne porno. Dokonce jsem nasla na pude i podomacku vyrobene nastrojk sebeukajeni... Asi se zblaznim toho co mam hlave

Odpověděl: Amrit Sen
Clils, opět Vás zdravím.
Dnes jsem odpovídal na Váš předchozí dotaz, nerad bych se opakoval, zkusím tedy reagovat na další okolnosti, které uvádíte a doplnit předešlou odpověď.
Pervitin, podobně, jako další drogy, obrušuje city. Není vzácností, že na někoho působí tak, že excituje erotické touhy, které ale bývají, čím dál více, prosty lásky a citu.
Takže nás praktiky přítele, které popisujete, nepřekvapují. Chápu Vaše pocity samoty, zoufalství i ztráty sebevědomí, ale možná je lépe, že Vás do nich přítel nezapojuje a odbývá si je sám.
V tuto chvíli jde především o Vás. Podle všeho, na zvládnutí situace, sama nestačíte.
Nechte si pomoci, píšete, že máte obavy o své duševní zdraví. Neztrácejte čas a kontaktujte odbornou podporu a pomoc.
Jak, to už víte.
Přeji hodně štěstí a vše dobré,
Amrit Sen.