Stimulanty
Neo
Jsem sportovec pohyb a celkově fitness mám rád už několik let .. Nechlastam nekouřim stravu dodržují vyváženou a jim zdravě pár jídelníčku už jsem sestavil a že bych vysedával každý víkend někde v hospodě nejsem ten tip to si radši půjdu zacvičit ale občas si zablbnu cca 4-5 do roka a dám nějakou tu party ale za poslední letní měsíc jsem trošku přestřelil jeden víkend party kdy jsem za dva dny spořadal 12 eček okolo 200 mg pak 14 dni jsem makal na sobě ve fitku abych to ze sebe dostal vitaminy minerály doplňují pořad i během konzumace extáze po 14 dnech jsem užíval týden efedrin který uživam někdy před tréninkem 30mg efedrin 250mg cofein 150mg aspirin a cely týden při ranní směně a následný víkend od soboty jsem užil pervitin který užiju upravdu tak 2 x do roka kdy trošku si zablbnu ale spíš se zase jdu vyřadit ven běh fitko i když nespim 45 hodin jsem schopny do toho jíst a brát vitaminy c,b,d následně po tom spánek 7 hodin a další den funguju normálně fitko prace sporadam bez problémů cca 200g bílkovin za den plus zelenina ..ale i tak mám z toho trošku obavy ale dokážu to ovládat a třeba 3 měsíce si nedat nic myslíte ze bych si mel jet na nějaké testy ohledně srdce ? Jinak jsem akorát alergig a trpim na pily na jaře

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Bohužel, tímto způsobem přes internet neumíme odhadnout, jak moc nebo málo má vliv konzumace drog na Vaše zdraví. Nelze vyhodnotit zdravotní stav, aniž by Vás nevyšetřil lékař.
K jakémukoliv sportu patří především i zdravý životní styl a dobrá fyzická kondice. Konzumace drog ke zdravému stylu rozhodně nepatří a také pokud vím, nikomu k lepší kondici dlouhodobě nepomohla, spíš naopak. Pervitin organismus průběžně poškozuje a tím chátrá. Obávám se, že pokud s pervitinem nepřestanete včas, dopady na zdraví, jak fyzickém, tak psychickém budete pociťovat (pokud tomu už tak není).
Užívat jakékoliv stimulující látky k lepšímu fyzickému výkonu může vygradovat k přehřátí organismu až celkovému selhání. Osoba pod vlivem není schopna odhadnout hranici, kam až se dá zajít.
Vysazení pervitinu rozhodně není tak složité, jako je složitý další život s ním, pokud se nepřestane včas. Nechtěl byste se o to pokusit? Zvažte to, když tak se ještě ozvěte. Můžeme Vás případně nasměrovat na kolegy, kde byste v osobním kontaktu mohl vše lépe a podrobněji probrat, pak se svobodně rozhodnout co a jak dál...
Mějte se zatím hezky, s pozdravem MK