pervitin
Reny
Jsem matka dospělého syna a nejsem si jistá, že bere pervitin.
Má pervitin nějaké specifické znaky?
Nějaký test na drogy je a jaká je doba, že se dá určit, že bral

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
na každého působí drogy trochu jinak a každý je užívá v jiné životní situaci. Proto se dají typické znaky říci jen velmi zhruba. Podrobně popsané je najdete např. v sekci o drogách přímo zde na drogové poradně. Testy jsou hodně rozporuplná záležitost a než k nim přistoupíte, měla byste se určitě poradit o detailech. Myslím, že syn měl v poslední době opravdu těžké období a tak pokud mu chcete pomoci, spíš se ho ptejte, co by potřeboval. Pokud byste měla stále podezření na pervitin, bylo by dobré zajít celou věc probrat osobně, do některého z center, která nabízí pomoc rodinám uživatelů. Tam je možnost podrobnějšího rozhovoru, doptání se. To internetová poradna neposkytuje.
Pokud byste měla zájem, můžeme se domluvit na konzultaci v pražské Poradně pro rodiče, která funguje bezplatně, a když budete chtít, pak i anonymně. Více o našem zařízení najdete na http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html. Je možné objednat se telefonicky, mailem, nebo přímo zde prostřednictvím poradny, když napíšete, jaké jsou Vaše časové možnosti.
Pokud je to pro Vás daleko a nevíte, kam se obrátit u Vás v okolí, napište prosím nejbližší město, kontakt Vám ráda zašlu.
S pozdravem
Jana Žáková (Justinová)