Pls help
Lindee
Zdravím,
nevím jak začít… Ale už musím „něco“ udělat...
Za poslední 2 roky mám za sebou několik životních kotrmelců a poslední měsíce zjišťuji, že mi k tomu, abych šla dál, čím dál víc „pomáhá“ pervitin… Zkoušela jsem se toho několikrát zbavit sama, ale pokaždé se našel nějaký důvod proč jsem si nakonec zase zajela… Chtěla bych s tím přestat, ničí mi to rodinu, s manželem žijeme odděleně, o dceru se po týdnu střídáme… i mě =/
Ráda bych Vás požádala o informace jak se dostat do programu a o nějaké bližší informace k ambulantnímu léčení. Případně na koho se obrátit.
Děkuji moc
LH

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, Lindee.
Je fajn, že píšete a máte chuť svou situaci začít řešit. Pokud se Vám svépomocně nedaří abstinenci udržet, je rozumné využít nějakou formu odborné pomoci.
Ráda Vás vhodně nasměruji, ale neuvedla jste, odkud jste.
Pokud žijete v Praze, můžete se obrátit na naše ambulantní zařízení, níže kontakt a další info v přiloženém odkaze. Zdali jste odjinud, tak napište prosím znovu a uveďte, jaká větší města máte v dobré dostupnosti, pokusíme se doporučit vhodné zařízení, kam byste se mohla obrátit a celou Vaši situaci více a podrobněji probrat v osobním kontaktu.
Můžete se a to zcela nezávisle podívat do našeho ambulantního zařízení, kde si s někým z kolegů pohovoříte, dozvíte se, jaké možnosti byste mohla využívat, pak se sama rozhodnete, zda ano, či ne. Je to pro Vás přijatelné?
Denní stacionář SANANIM
Janovského 26
Praha 7
(nedaleko Veletržního paláce, mezi zastávkami tramvaje Strossmayerovo náměstí a Výstaviště - mapa Otevřít odkaz v novém okně; vchod se zvonkem přímo z ulice)
Telefon: 220 803 130, 220 800 041, 605 212 175
Email: stacionar@sananim.cz
Provozní doba:
Pondělí: 8.00 - 16.00
Úterý:    8.00 - 17.00  (16.00 - 17.00 - rodič. Konzultace)
Středa:  8.00 - 16.00
Čtvrtek: 8.00 - 16.00
Pátek:    8.00 - 15.00
Pro navázání kontaktu s tímto zařízením nepotřebujete žádné doporučení. Nejjednodušší způsob je přijít na motivační skupinu, která se koná každé úterý a čtvrtek od 10.30 do 12.00 a na kterou se nemusíte objednávat. Kolegové Vám doporučí, jaká léčba či pomoc je pro Vás nejvhodnější apod. Pro ty, kteří se rozhodnou absolvovat léčbu v denním programu stacionáře, je motivační skupina jakousi vstupní branou.  Pokud je pro Vás příliš těžké přijít na motivační skupinu, můžete si telefonicky domluvit individuální konzultaci a zkonzultovat vše co potřebujete.
Více informací naleznete zde: http://www.sananim.cz/denni-stacionar-(dst).html Otevřít odkaz v novém okně
Pokud se budete potřebovat na něco doptat, neváhejte naspat znovu.
Držím palce a přeji dostatek sil!
S pozdravem MK