pernik
maysi
Dobrý den,
chci se zeptat na mozne priznaky po uziti pervitinu. Muj kamarad si pry vcera dal lajnu perniku, dneska se vzbudil a ma krece a je mu pry hrozne zle, ma pocit, ze se zhrouti. Neni castym uzivatelem - jen prilezitostnym. Ale mam o nej celkem strach, co jsme tak koukala na diskuze na netu, nevim jestli je to !jen! dojezd nebo to muze byt fakt neco vazneho - co myslite a co pripadne delat? Jet hned do nemocnice? Achjo....
Diky za odpoved

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Bohužel, zdravotní komplikace se moc dobře nedají odhadnout přes internet. Může se jednat o ,,dojezd" jak sama píšete, může to být reakce organismu na nějakou přidanou látku, co droga obsahovala, může jít o úplně něco jiného.
Pokud je kamarádovi hodně špatně tak se na lékařskou pomoc obraťte. Pokud je Vám dostupná Praha, můžete se spojit s naším Kontaktním centem dnes do 20hod je Káčko v provozu. Nebo tam, alespoň zavolejte a situaci zkonzultujte.
Zde kontakty:
Kontaktní centrum SANANIM
Na Skalce 819/15, Praha 5
mapa
Telefon: 283 872 186
Email: kacko@sananim.cz
Provozní doba K-centra:  PO 13,00 - 20,00, ÚT až PÁ 9,00 - 20,00, víkendy a svátky 13,00 - 20,00
Lze přijít kdykoliv během provozní doby a není třeba se ničím prokazovat.
Více zde:  http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html
Základní informace i pervitinu, zde: http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
Přeji, ať to není nic vážného a je kamarádovi brzo zase lépe!
S pozdravem MK