Pervitin
Karolina27
Dobry vecer.
Chtela bych se zeptat zdali je možné že mám bolesti v oblasti močového měchýře strilejici az do nohy po šňupnutí pervitinu. Stalo se mi to již 2x. Množství pervitinu bylo cca 0,4g..
Díky za odp, Karolina.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, Karolíno.
Bohužel, internetové poradenství má své limity, rozpoznat příčinu zdravotního problému je daleko za naší hranicí. Tímto způsobem přes internet nepoznáme, zda Vaše současné zdravotní potíže mají nějakou souvislost s užitím pervitinu, nebo zda se jedná například o nějaký jiný zdravotní problém, ani nakolik je vážný.  Nelze vyhodnotit zdravotní stav a určit jasnou příčinu, aniž by Vás nevyšetřil lékař. Možná může mít konzumace pervitinu vliv na Váš současný zdravotní stav, ale také je možné, že byste uvedené potíže měla, i kdybyste pervitin neužila.
Obávám se, že na tuto otázku by Vám nejzodpovědněji mohl odpovědět pouze lékař na základě vyšetření.
Přeji, ať je Vám brzy lépe.
S pozdravem MK