Pervitin
HloupyHonza
Zdravím. Prvně bych chtel napsat ze jsem nikdy ani ve snu nepředpokládal ze bych někdy uváděl dotaz do on-line \"poradny\".. Ale nedá mi to a musím se zeptat a rovnou poděkovat za případnou odpověď.
Zhruba v květnu 2016 jsem chteli zkusit nejake drogy ktere si bychom si aplikovala nosem. Kontaktoval jsem nekoho s tím ze bychom chteli drogy. My jsme meli na mysli kokain, nicméně nam osubka dala pervitin. Jako \"bonus\" jsme k tomu dostali kouli. Az den po tom kdyz to semnou zamávalo jsme zjistili ze došlo k nedorozumění a místo koksu jsme si šnupli perník.. Nicméně zkušenosti zajímavá. Ale chteli jsme poznat účinky pervitinu bez dalších drog, protoze první euforický stav byl super. Takze jsme si následující týden vzali zase perník.. Meli jsme cca 1gram na 3-4lidi, a nikdy jsme nevěděli jaké je dávkování, aby to melo dobry účinek, tak jsme ho vyšňupali celý za jedem vecer.. Euforie se dostavila, spát se nam nechtělo, enerigie bylo na rozdávání a vsechno bylo fajn.. Muzu opravdu přísahat, ze dojezd o kterém se všude píše jsem nezažil- spíš jsem po tom byl potom jen dost unavený.. Nicméně, tím ze nas to \"baví\" a pocit na tom je někdy opravdu fajn jsme se dostali tam, ze si bereme skoro každy vikend, nebo ob víkend, a vzd kolem 1g, ale řekl bych ze to nikdy snad neni ani celý gram- rozhodne si kvůli tomu nebudu domu kupovat váhu.. :-) docela jsem se rozepsal a mohl bych přejít k dotazu..
Vikendově užíváme treba 3mesice a jak jsem výše zmínil neni to pravidelně každy vikend...
Jenze stává se, že euforie nenastupuje, pouze nemusíme spát ani jíst, k čemuž se pak stejne dokopeme protoze po nastudování různých materiálů víme, ze se najíst musíme..
Poslední dávka proběhla cca 1,5gramu za pátek, sobotu, a pak az pondeli- takze relativně malé dávky pro 3 lidi za 3dny.. Efekt se nedostavil žádný, šli jsme normálně spát.. A ted ten dotaz, vlastne dva..
1) Je možný, ze to na nas nefunguje díky tomu ze si dáváme malé dávky, ačkoli nam prijde ze toho je vzdycky hromada, a nenastupuje efekt pro to, ze toho je proste málo?
2) říkáme si ze to mame pod kontrolou a ze víme ze kdyz to ted nebudeme mít treba pul roku tak nam to vadit nebude, ale i tak se dá mluvit o závislosti?
Moc děkuji za případnou odpověď.
Ps- Vím ze mi nenapíšete návod jak brát a kolik atd, nejste radící centrum a manuál, ale rád bych se dočetl neco jiného nez všude jinde na internetu.
Preji pěkný den a budu se těšit na odpověď.
Honza.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den, Honzo.
Děkujeme za Váš příspěvek a podělení se o Vaši zkušenost.
To co jste popsal, uvádí plno osob. Prvotní euforie po prvních užití je většinou jen zpočátku, posléze se většina snaží tento pocit ,,blaha" zase nalézt, ten se nedostavuje (nebo ne v takové intenzitě) a stává se z toho začarovaný kruh.
Pokud máte pocit, že na Vás už pervitin, potažmo kokain neúčinkuje, může znamenat více možností, přes internet a s minimálním množstvím informací se to velmi špatně hodnotí.
Buďto na Vás opravdu neúčinkuje, tak jak je obvyklé a běžné. Přece jenom každý lidský organismus včetně psychiky je jedinečný, můžete být prostě jedinec, který to má takto.
Nebo možná působíte dost jinak, než si v tu danou chvíli sám připadáte. To bývá celkem běžné. Většina osob je se zpětnou platností velice překvapených, jak například vypadali na fotkách, videozáznamech, z toho co dělali atd. Stejně tak jak vypadali a jak se chovali další spoluuživatelé, se kterými v době intoxikace byli a přišli jim v danou chvíli zcela normální. Vnímání osob pod účinkem drogy je přece jenom hodně zkreslené.
Možná jste třeba vůbec neužil pervitin/kokain. Není neobvyklé, že se k distribuovaným drogám (aby jejich objem získal ještě na větším objemu) přidávají různé příměsi a tím se navýšil samotný zisk. Bohužel uživatelé dost často ani nevědí, co vlastně berou. Mnohdy je látka tolikrát namíchána, že ve skutečnosti je pervitinu/kokainu pouze minimální množství. Možná byste se divil, co vše se pod názvem těchto drog dá sehnat. Omítkou počínaje, přes křídu, prášek na pečivo až po aspirin. Díky příměsím, které prodejci velmi často přidávají všeobecně k distribuovaným výsledku je pervitinu nebo kokainu v dané dávce minimum, na rozdíl od jiných látek, které mohou být nebezpečnější než pervitin/kokain samotný.
Doporučuji zvážit, zda v dalších experimentech pokračovat. Skutečnost, že jste v posledních konzumacích nezaznamenal to, co jste očekával, neznamená, že Vám droga nemůže nijak ublížit, naopak. Už s ohledem na to, že mnohdy opravdu není vůbec zřejmé, co vlastně kupující kupuje, potažmo následně užije.
V případě potřeby napište kdykoliv znovu. Tak se držte a buďte Vy i kamarádi opatrný.
S pozdravem MK