Marihuana
Beru
Dobry den,je mi 15 let a rodiče mi řekli že jsem sfetovana udajně,přitom jsem nikdy nic neměla kromě travy a to bylo naposledy zhruba začatkem května.Dnes rano jsem se vzbudila a řekli mi at se vyčuram do kelimku a že moč pujde na rozbory,mam docela strach z toho že se tam něco objeví..Myslíte že ano?

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Pokud jste užila marihuanu začátkem května, pravděpodobně asi ne. Záleží na tom, zda jste opravdu od té doby něco užila nebo ne. Níže vypisuji přibližné detekce. Jde pouze o údaje orientační, může to být u každého trochu jinak s ohledem na intenzitu užití, kvalitu konkrétní konzumované drogy a na individualitě organismu.
THC
Detekce moč = 1 až 30 dní (lze i déle u každodenních uživatelů, při konzumaci občas do 14 dní)
Detekce krev = do 14 dní (při občasném užití cca týden)
Detekce sliny = jako u krve
Nejde opomenout skutečnost, že právě THC se usazuje v tucích, ze kterých  se postupně uvolňuje do organismu a metabolizuje. Metabolity u běžně dostupných a používaných orientačních testů mohou prokázat pozitivní výsledek poměrně dlouhou dobu. To znamená, že dotyčná testovaná osoba nemusí být přímo pod vlivem drogy, ale je to důkaz, že v posledních dnech bylo THC konzumováno.
S ohledem na Váš velmi nízký věk bych doporučila se všem drogám (včetně THC) vyhýbat obloukem, ať si zbytečně nezkomplikujete život, byla by to opravdu škoda.
Kdybyste se potřebovala na něco doptat, klidně ještě napište.
S pozdravem MK