Syn narkoman a alkoholik
Dada
Prosím o radu ohledně syna. Již dříve jsem si všimla, že syn chodí domů v podnapilém stavu. Později jsem si to nechtěla připustit, že asi fetuje.
Před rokem začal chodit s děvčetem a zdálo se, že se z toho dostal. Odstěhoval se do Brna, kde děvče studuje. Našel si tam i práci. Jenže nevydržel bez ní ani jediný den a dělal kopance jeden za druhým. Několikrát se rozcházeli a pak zase byli spolu. Začal ji dělat žárlivé neodůvodněné scény a nejhorší, když se napil. Nakonec z důvodu rozchodu se chtěl oběsit. Byl odvezen na psychiatrii. Zde byl jen dva dny a na reverz odešel. Stále děvčeti volá a píše a vyhrožuje, že si něco udělá. Domů chodí opilý a sfetovaný snad každý den. Nevíme si s ním rady a proto prosíme o pomoc co máme dělat.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Nejrozumnější by bylo vše řešit v osobním kontaktu, který poskytuje více prostoru probrat vše co je třeba a účinněji se poradit. Nebývají to snadné situace, také to může být velmi individuální, je třeba mít více ucelených informací o celkové situaci.
Netuším, kde žijete. Zmínila jste sice Brno, ale to ve smyslu, že se tam přestěhoval syn. Pokud by pro Vás nebylo obtížné navštívit naše zařízení v Praze, kolegové by se Vám ochotně věnovali (bezplatně). Níže kontakt a další info v přiložených odkazech.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM
Žitná 1574/5, Praha 1
mapa
Mob: 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Dále můžete podívat na základní obecné informace pro blízké osoby:
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Zdali jste odjinud, tak napište prosím znovu a uveďte, jaká větší města máte poblíž, pokusíme se Vás vhodně nasměrovat.
Přeji, dostatek sil.
S pozdravem MK