Mariuhana
alexxx
S přítelem budeme spolu už brzy 3 roky. Když jsme spolu začali chodit, hodně hulil. Slíbil mi, že s tím přestane. A je to tu zase. Zase s tím začal, hulí 2x do týdne. Hrozně mi to vadí a nevím co s tím mam dělat. Má zdravotní problémy a doma to nejlepší. Neustálé hádky rodičů a nadávky od jeho táty. Je to cholerik, často nervozní a výbušnej. Nebýt tohodle nemam si na co stěžovat. Ptala jsem se ho jestli s tím někdy vůbec přestal a prý jo. Když se ho zeptam proč to dělá, odvolává se na již zmiňované problémy, které jsem uvedla. A nebo když sním o tom začnu mluvit, tak odmítá se o tom bavit a rozčílí se. Moc dobře ví že mi to vadí. Myslím si, že na tom mají taky podíl jeho kamarádi, díky nim se k tomu dostane, protože mu to nabídnou. Nevím už jak si s ním o tom promluvit.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, Alexxx.
Netuším, kde žijete, pokud pro Vás není obtížné zajet si do Prahy, doporučuji osobní konzultaci v Poradně pro partnery a rodiče závislých osob. Nejenom, že si doplníte informace, ale také se můžete více a podrobněji poradit jak vhodně komunikovat a tím možná lépe motivovat k nějaké změně či využití odborné pomoci.
Zde kontakt, další info v odkazech níže:
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM
Žitná 1574/51 - Praha 1
Tel: 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Než se na první konzultaci objednáte, můžete zatím prostudovat základní informace zde: http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Přítel se může mrknout na tento web: http://www.koncimshulenim.cz - jednak je tam plno užitečných informací, ale je zde i možnost on-line léčby.
Pokud se budete potřebovat na něco doptat, neváhejte buďto Vy nebo přítel napsat.
S pozdravem MK