Potíže
Jezevec
Dobrý den, jsem již několik let uživatelem pervitinu. Beru jehlou. A za poslední týden jsem měl takový divný materiál. Dá se říct že jehličkový, jako by vám po těle při nájezdu běhali jehličky, takže asi není něco v pořádku při výrobě, ale o to nejde. Problém??? Vlastně se to týká asi tohoto nevím, dnes ráno se mi udělalo poněkud nevolno, vždy když vstanu, dostávám prudkou bodající bolest do břicha a zvracím nějaké kusy smíchané s krví a do toho smrkám taky příměs z krví. Je možné že mne tento špatný materiál rozežral nebo je to příznak nějaké infekční choroby?? Rodinný příslušník má o mne strach a kvůli němu se ptám, já si myslím, že je to běžná otrava toxickými látkami velmi hazardní kvality a že to přejde. Jaká je Vaše rada?? Nashledanou... Jezevec

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Bohužel, tímto způsobem přes internet nepoznáme, zda Vaše současné zdravotní potíže mají nějakou souvislost s užitím pervitinu, nebo zda se jedná například o nějaký jiný závažný zdravotní problém a nakolik je to vážné. Nelze vyhodnotit zdravotní stav a určit jasnou příčinu, aniž by Vás nevyšetřil lékař.
Možná může mít konzumace pervitinu vliv na Váš současný zdravotní stav, ale také je možné, že byste tyto potíže měl, i kdybyste pervitin neužil, těžko říct. Obávám se, že na tuto otázku by Vám nejzodpovědněji mohl odpovědět pouze lékař na základě vyšetření.
Nejlepší by bylo obrátit se na lékařskou pomoc, ale chápu, že pokud jste užil pervitin, asi se Vám k doktorovi nechce. Můžete se obrátit na nějaké Kontaktní centrum pro uživatele nelegálních drog a Váš stav zkonzultovat.
Netuším, kde žijete. Pokud jste z Prahy, můžete využít naše K-centrum, kontakt a info zde.
Kontaktní centrum SANANIM
Na Skalce 819/15, Praha 5
mapa
Telefon: 283 872 186
Email: kacko@sananim.cz
Provozní doba K-centra:
Pondělí: 13.00 - 20.00
Úterý: 9.00 - 20.00
Středa: 9.00 - 20.00
Čtvrtek: 9.00 - 20.00
Pátek: 9.00 - 20.00
Víkendy a svátky: 13.00 - 20.00
Lze přijít kdykoliv během provozní doby (takže můžete i dnes do 20hod).  Podrobněji se dočtete zde:
http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html
Poradenské služby může kdokoliv využít zcela bezplatně, nezávazně a anonymně. Pokud žijete někde jinde, můžete si tam buď to zavolat a poradit se nebo se obrátit na nejbližší K-centrum u Vás (další kontakty zde: www.drogy-info.cz v rubrice Mapa pomoci zadat kraj, okres, město a druh - myšleno druh služby, v tomto případě zadejte Kontaktní centrum).
Je pátek, doporučuji to neodkládat a především již nic nekonzumovat!
Přeji, ať je Vám brzy lépe.
S pozdravem MK