Drogy, dojezd
Pucka
Dobry den, chtela bych se zeptat, o vikendu, jsem s kamosema byla na festaku, kde jsme si vzali drogy (piko, extázi, emko, trip) vsichni jsme meli temer stejne množství. Festival trval od patku do nedele, posledni aplikace probehla v nedeli rano (piko). Nyni je streda, a me a kamaradum je neskutecne zle. Nejvetsi nešvar je toceni hlavy, stale se nam silene toci hlava, problem je take s pamětí a brní nas končetiny-ruce (brneni jenom obcas). To motani hlavy je šílené! Ustane to, kdyz si clovek lehne. Take se obcas,, lekame,,. Jeden z kamaradu hned v nedeli vypil nejaka piva a je mu uplne dobre! Druhy kamarad to take zkusil, a psal mi ze je mu taky uz dobre. Chci se zeptat ma tedy alkohol na,, dojezd,, (pokud to co zazivame je dojezd) nejaky kladny vliv? Uz dal nemůžu, pripadam si jako blázen... uz to trva moc dlouho. Prosim tedy o radu. Dekuji

Odpověděl: Vilma Šilarová
Dobrý den,
těžko lze takto po internetu hodnotit zdravotní stav, proto odpovím pouze obecně. Důrazně se nedoporučuje kombinovat více drog dohromady, ani drogy s alkoholem. Účinky jsou tak zesílené a i "dojezdový" stav může být velmi nepříjemný, přesně jak popisujete. Každý člověk je jiný, proto i reakce na konzumaci úplně stejné látky dvěma lidmi může mít odlišné účinky. Moc nevěřím, že by kamarádovi bylo lépe v důsledku pití alkoholu druhý den. Doporučila bych vám, pokud už drogu musíte užít, pít dostatek nealkoholických nápojů a jak píši v úvodu, s ničím dalším nekombinovat.
Pokud je vám stále špatně, určitě se obraťte na lékaře. Chápu, že se vám do toho moc nebude chtít, ale je určitě lepší k němu zajít, než riskovat zdravotní problémy.
Mějte se fajn a dávejte na sebe pozor
Vilma Táborská