Rodina alkoholicky
Baunta
Dobry den,
Matka v soucasne dobe podstupuje lecbu zavislosti na alkoholu v Havlickove Brode a blizi se doba propusteni. Nas jako rodinu by zajimalo zda existuje poradna ci ambulance,kde by poradili jak matce co nejvic s abstinenci pomoc a porozumet,zda by nas nekdo pripravil na novy zivot s ni tak abychom ji nevedomky neohrozovali atd..,Dekuji a s pozdravem

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Pokud je maminka v současné době v léčbě, bylo by asi nejrozumnější obrátit se přímo na léčebné zařízení, kde maminka je. Je moc hezké, že máte zájem a chuť spolupracovat na její úzdravě. Spolupráce rodiny je vždy vítána.
Další možnosti například zde:
Havlíčkův Brod, Psychiatrická ambulance
Psychiatrická léčba
Dobrovského 2915
Havlíčkův Brod
Google mapsZobrazit na mapě
Tel.: 569420510
MUDr. Markéta Doležalová
Další kontakty na specializovaná zařízení zaměřující se na závislosti naleznete v databázích zde:
http://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci/?t=&r=14&d=124&c=28#result  - v rubrice Mapa pomoci zadat kraj, okres, město a druh (AT ambulance, Ambulantní program nebo Psychiatrická léčba).
http://www.drogy.net/databaze-kontaktu/
Veškerá zařízení pracující se závislými osobami nabízí ve svých službách zároveň poradenské služby pro rodinné příslušníky a další blízké osoby.
Mějte se hezky, přeji, ať je léčba úspěšná.
S pozdravem MK