LSD a starý člověk
drygun
Známej, věk lehce přes 70 chce zkusit LSD. Je diabetik, ale již delší dobu přemlouvá. Od 40 je to každodenní uživatel marihuany a zvládá i pod vlivem hlídat glykemii aby neupadl do šoku. Seznámil jsem ho se vším co se může na tripu stát, co se děje a vlastní zkušenosti a před tripem dále budu seznámen s hodnotama cukrovky, které budu mít na papíře pro stav nouze a jak se chovat kdyby náhoudu stoupla. Trip by byl proveden v pohodlí domova a začal by s 1/4 a po hodině a půl s druhou 1/4.
Mám i tak obavy, vím co může LSD udělat v hlavě a také nevím následné účinky na diabetes. Sám do toho chce jít a jak jsem řikal, byl mu popsán jak asi vypadá stav po požití a jak se mozek může chovat, vysvětlil jsem mu i tzv. bad-tripy ale i tak má odvahu do toho jít. Je i přes tyto kroky velké riziko? Vím, že již párkrát okusil i šalvěj divotvornou.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Experimenty s LSD (nebo s jakoukoliv jinou psychotropní látkou) jsou vždy velmi rizikovou záležitostí i pro zdravé a mladé jedince. Pokud se jedná o osobu v takto vysokém věku, se zdravotními problémy, riziko se mnohonásobně zvyšuje.
Já bych to rozhodně nedoporučovala, dle mého názoru to je opravdu velmi riskantní.
Pokud by i přes to, experiment proběhl, je nutné, aby ten kdo ho bude ,,hlídat" byl zcela střízlivý a v případě problému zavolal ihned pomoc.
Nejlepší by, ale bylo experiment dotyčnému rozmluvit. Myslíte, že by to šlo?
MK