THC v moči
Lejla
Dobrý den, chci se zeptat jestli je možné, aby mi našli marihuanu v krvi, když jsem naposled hulil měsíc a půl zpátky a hulil jsem docela často po dobu jednoho měsíce. Hodně aktivně sportuji a jsem skoro bez tuku a jím vyloženě zdravě až na občasné vyjímky. Děkuji za odpověď.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Netuším, zda jsem Váš příspěvek správně pochopila. Zda se jen ptáte na to, zda se může po měsíci a půl případně prokázat marihuana v testech nebo zda Vám byla po měsíci a něco prokázána a Vy už údajně teď nekouříte (?).
Níže uvádím orientační údaje přibližných detekcí z tělních tekutin. Jde o orientační údaje, může to být velmi individuální dle několika dalších faktorů, jako je především frekvence/intenzita předešlé konzumace, kvalita konkrétní užité drogy a na individualismu organismu, jak dalece je schopen se s procesem odbourání látek těla vypořádat.
Detekce THC moč = 1 až 30 dní (lze i déle u každodenních uživatelů, při konzumaci občas do 14 dní)
Detekce THC krev = do 14 dní (při občasném užití cca týden)
Detekce THC sliny = jako u krve
Pokud Vám bylo po měsíci a něco prokázáno z krve THC, brala bych to jako fakt. U moči by to mohlo být diskutabilní, orientační testy nemusí být vždy úplně 100%. Pokud jde o rozbory krve, ty probíhají na rozdíl od orientačních testů v laboratoři a laboratorní testy bývají spolehlivé.
Zdali jsem dotaz nepochopila dobře, zkuste prosím napsat znovu a více to upřesnit, děkuji.
Mějte se zatím hezky, MK