Pervitin
Hana
Dobrý den, syn bere opět pervitin - zhruha půl roku. Nyní doma nebydlí - podmínka pro návrat je odvykací léčba,jelikož drogy jsou u nás na programu již 7 let. Napřed marihuana, nyní opět po přestávce pervitin. Pokud přistoupí na odvykací léčbu, lze ho ihned někam odvézt - detox, léčebna apod.? Nebo jak postupovat, děkuji.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den, Hanko.
Je mi líto, že se synovi úplně nedaří.
Nástup na detox, potažmo na léčbu v léčebně či terapeutické komunitě, je třeba domluvit předem. Někdy se dokonce na volné místo čeká, podle momentální kapacity. Proto je nezbytné se nechat zařadit do pořadníku.
Nejlepší je obrátit se na Kontaktní centrum pro uživatele nelegálních drog (bývají ve všech větších městech a poskytují zcela bezplatné služby) a nechat si se zprostředkováním léčby pomoci. Stejně tak může být syn v době čekání na detox/léčbu v ambulantním kontaktu s pracovníky K-centra a ty ho mohou podpořit a na léčbu připravit.
Netuším, kde žijete. Pokud nevíte, kde u Vás K-centrum je, tak napište a uveďte, jaká větší města máte poblíž, pokusíme se Vás vhodně nasměrovat.
Mějte se zatím hezky, MK