Metadon
Toby
Mám dlouhodobý problém s opiáty (jsem po autohavárii) a potřeboval bych se dozvědět, zda můžu přejít na metadon ambulantně v Třinci (bydlím v Třinci a dojíždění do Ostravy je pro mě složité) a za jakých podmínek můžu metadon užívat.
Díky Antonín B.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, Antoníne.
Bohužel, ne všude je síť drogových služeb zcela a dostatečně pokryta, zda je v Třinci substituční program se mi nedaří vyhledat.
Můžete se sám mrknout do databáze odborných pracovišť zde: www.drogy-info.cz - v rubrice Mapa pomoci zadat - kraj, okres, město a druh (v tomto případě Substituční léčba).
Nebo se spojit s kolegy z organizace Renarkon a o možnostech, které byste případně mohl využívat, se více poradil a informoval. Mají přece jen větší přehled o sociální síti ve Vašem kraji. Naše organizace má několik ambulantních zařízení, ale v Praze a terapeutické komunity v Jižních Čechách...
Kontaktní centrum Renarkon
Malé náměstí 104
Frýdek - Místek
Tel: 558 628 444, 606 694 244
Email: kcfm@renarkon.cz
Kontaktní osoba: Bc. Jan Horák
Provozní doba: pracovní dny 9,00 - 16,00 (ÚT a ČT + 16,00 - 18,00 pro objednané klienty)
Více o zařízení a poskytovaných službách zde:
http://www.renarkon.cz/cs/kontaktni-centrum-frydek-mistek/leve-menu/kontaktni-centrum-frydek-mistek
Držím palce, ať brzy naleznete vše, co potřebujete.
S pozdravem MK