Dodatek k dotazu
Sina
Dekuji za odpoved. Ale driv me od uzkosti pervitin pomahal a uvolnil me snazim se nejak to odboravam a nemyslet na to da se tomu nejak predejit bez vysazeni? Je to pro me tezké vysadit

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Tak jak uváděla kolegyně v předešlé odpovědi, je nutné pervitin vysadit. Jinak se úzkosti nezbavíte. To, že Vám zprvu pomáhal úzkost ,,rozpouštět" a teď již to nefunguje, se může stát. Dlouhodobě to neúčinkuje, pervitin působí anxiogenně, spíše Vám bude úzkost a strach navozovat.
Dále bylo rozumné podstoupit vyšetření (ledviny, močový měchýř), aby specializovaný lékař somatické problémy buď vyloučil, nebo potvrdil. A dál se podle výsledku zařídit.
Chápu, že vysadit pervitin není legrace, proto doporučuji obrátit se na pomoc a nechat si s tím pomoci. Plno lidem se abstinence úspěšně daří, můžete se o to pokusit také.
Držíme Vám palce!
MK