prosim pomozte
Beruška
Dobrý den ,
uz jsem vam se psala ze pritel uziva pervitin zkusil uz asi 3x prestat a vzdy to nedopadlo dobre jakmile mu bylo spatne tak si dal zase co ja vim tak jen zatim snupe. Rikal ze bere uz tak malo ze s tim skonci za chvilku uplne ale nedari se .Predevcirem zase nespal a kdyz jsem na nej kvuli tomu viletela tak se na me strasne nastval tak jsem odjela na nakup i jsem mu to rikala kam jedu,Kdyz jsem prijela nebyl doma prijel az vecer a byl na me agresivni nechtel se na me ani podivat jako by jsem mu provedla neco strasneho ptala jsem se co jsem mu udelala a on zacal byt este vic agresivni byl uplne mimo zornice mel strasne velke a ten vyraz v jeho obliceji byl strasny nikdy jsem to u nej nevidela rozbil zase par veci v byte atd... na me nestahl ruku to by snad neudelal pak sel dolu do auta a tam sedel ja jsem zavolala mamace zavolala taxika a jela za mamakou ktera bydli za prahou pak jsem mu volala a neda se snim mluvit vse hazi na me nevidi tu chybu co dela pry uz me nechce videt ze semnou skoncil ze kdyz jsem odesla tak uz o me nestoji ale rikal to tak jinak nez ho znam bylo mu to upne jedno v tu dobu byl sjety co mam delat prosim poradte jsem z toho upne na dne asi nemam chut k jidlu nemuzu spat proste jsem nepouzitelna dekuji moc

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
takové stavy jsou bohužel u pervitinu dost běžné. Droga mění chování člověka, jako by to ani nebyl on. Záchvaty agrese, změny nálad, paranoidní stavy... Nemá smysl snažit se to pochopit rozumem a jednat s ním jako se střízlivým. Nemá vůbec smysl trápit se jeho výčitkami. to se ale samozřejmě lehce řekne a hůř udělá. Tím jak se situace vyhrotila, bylo by asi dobré udělat nějaké zásadnější rozhodnutí, co vše jste ochotná ve vztahu unést. Není to ale nic jednoduchého, proto je lepší zvážit vše detailně, ideálně při osobním rozhovoru s někým "zvenčí".
Pokud byste měla zájem, můžeme se dohodnout na schůzce v Poradně pro rodiče (a jiné blízké osobyuživatelů). Mohly bychom vše probrat podrobněji a zjistit, co se dá dělat. Pokud byste se chtěla objednat, zavolejte prosím na tel. 739 268 527.
Přeji hodně sil,
jana Žáková (Justinová)