Benzín - odpověd
Dominik
Děkuji za vaší odpověď(otázka položena 15.7.). Od Doby, kdy mé problémy začaly, si myslím, že se můj stav zlepšil. Avšak stále trpím depersonalizací a stále mám lehčí obavy z toho, že skončím v \"prázdnu\". Zkoušel jsem metodu EFT, která si myslím, že pomohla, a užíval jsem 3x denně po 5 mililitrech Novo Pasit. A jak jste se ptal na mé bydlistě kvůli lékařům, jsem z Jablonce nad Nisou.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den, Dominiku.
Můžete se dojít poradit ke kolegům z organizace Advaita v Liberci.
Centrum ambulantních služeb Advaita
Rumunská 14/6
Liberec
Tel: 482 750 607, 603 829 730
Email: cas@advaitaliberec.cz
Provozní doba:
PO                 13,00 - 20,00 (od 18hod pouze po objednání)
ÚT, ST, ČT      10,00 - 20,00 (od 18hod pouze po objednání)
PÁ                 10,00 - 17,00
Může se stát, že se nedovoláte hned na poprvé (zejména po 18hod kdy pracovníci mají neobjednané konzultace), nenechte se odradit a zkoušejte to.
Centrum se nachází ve středu města Liberce. Od terminálu MHD (Fügnerova ulice) cca 5 min pěší chůze podél tramvajových kolejí směr Lidové Sady, mezi palácem Syner a křižovatkou na Šaldově náměstí.
V budově dříve sídlil Červený kříž.
Více zde: http://advaitaliberec.cz/programy/centrum-ambulantnich-sluzeb/
Mějte se hezky, s pozdravem MK