erekce
40cátník
Dobrý den
měl jsem problém s pervitinem cca 2 roky zhruba 1 týdně jsem konzumoval piko,nedávno jsem přestal (sám bez pomoci)a mám novou partnerku a žiji nový život za,který jsem hrozně rád,jenže se viskyt problém s erekcí,kdy to prostě je tak 50/50 někdy v pohodě a někdy to nejde,nikdy jsem nic takového neřešil a docela mě to štve,nevím co mám dělat jestli to nějak po čase odezní a vrátí se to do normálu nebo už je to nezvratný a budu muset něco podpůrného používat.prosím o radu

Odpověděl: Amrit Sen
Čtyřicátníku, díky za důvěru, zdravím Vás.
Je možné, a nebylo by vzácností, že Vaše potíže s předchozím užíváním pervitinu souvisí. Každý člověk je originál a drogy na něj mohou působit, nebo se na něm "podepsat" různě.
Možné je ale i to, že problém s předchozím užíváním pervitinu nesouvisí, a může mít jiné, například somatické příčiny. Mám na mysli, že není jasné, jestli budou příčiny souviset s tělesným zdravím, nebo psychickým nastavením, případně obojím. Ve hře může být i to, že jste se "překlopil" do věkové kategorie, u které bývají potíže tohoto typu běžné.
Určitě nezoufejte, pozdě v žádném případě není. Pokud jste byl se svým intimním životem ještě před "drogovou" kariérou spokojený, je možné, že časem "samy" vymizí, a že se "srovnáte".
Láska je mocná čarodějka. Základním předpokladem pro šťastný vývoj a zlepšení intimního života, k oboustranné spokojenosti a pohodě partnerů, je láskyplný vztah. Dlouhodobý vztah, fungující na pilířích citu, důvěry, vstřícnosti, pochopení, spolupráce a věrnosti.
V každém případě, nejlepší, co můžete v tuto chvíli udělat, je nečekat a kontaktovat odbornou pomoc, konzultovat svoje trápení a potíže se sexuologem. Nebudete první, ani poslední. Lidí s podobnými potížemi je víc, než možná tušíte. Posílíte tak šance na zlepšení, ušetříte čas...
Také těch, kterým se díky podpoře a péči odborníků žije spokojeněji a šťastněji, přibývá. Někdy bývá řešení překvapivě jednoduché, jindy vyžaduje trpělivost... a klid.
Pro zajímavost:
Sborník "Sexualita a drogy", ke stažení zde:
http://www.sananim.cz/ke-stazeni/publikace-sananimu.html
další zde: http://konference.sananim.cz/
Obecně k poruchám erekce:
http://www.sexuologickaspolecnost.cz/priciny-poruch-erekce
http://www.doktorka.cz/porucha-erekce-je-vzdy-problemem-obou-partneru-/
http://zdravi.euro.cz/clanek/priloha-lekarske-listy/poruchy-erekce-a-jejich-terapie-460494
http://www.mojelekarna.cz/poradna/muzske-problemy/poruchy-erekce.html
http://www.sexuologie-brno.cz/Sexuologicky-pletysmograf
http://www.wikiskripta.eu/index.php/Poruchy_erekce
Přeji hodně štěsí, držím palce Vám i partnerce,
Amrit Sen.