Toxicka psychoza
P
Pritel ma po perniku asi dvoutydenni toxickou psychozu a to tri dny nemel a furt pretrvava, jak mu mam ozivit pamet nebo snim vychazet?
Kdyz sem rekla ze az se sklidni at se ozve a vse sem mu nekolikrat objasnovala stejne ma svou hlavou svoje myslenky a nedokaze si nic vyvratit a rika nesmysly to se mu nemam ozyvat? Tolikrat sme to zazili takze kdyz se prestanu ozyvat na jeho narazky a az se probere mel by vedet o co jde kdyz to tu bylo milionkrat a kdyz to snim resim a na vse odpovidam je to pro me na psychicky zhrouceni protoze rika nelogicky veci a urazky na me.
JAK MU POMOCT ? CHCI HO ZPATKY

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Při chronické intoxikaci, užití vysoké dávky (ale zle i po jednorázovém užití) se může rozvinout toxická psychóza ve formě paranoidně-halucinatorního syndromu (mezi uživateli slangově řečeno ,,stíha" - stav velmi obdobný stavům, kteří prožívají osoby u kterých je diagnostikována schizofrenie). S tím rozdílem, že pokud se látka vysadí a nadále neužívá, toxická psychóza postupně slábne, až odezní zcela. S dalšími konzumacemi nepříjemné stavy a prožitky gradují a mají vzestupnou tendenci. Takže bylo třeba, aby přítel vysadil a udržel abstinenci a to včetně THC a alka.
Pokud se přítel nachází v toxické psychóze (což přes internet nepoznáme) pravděpodobně s ním společnou řeč asi nenaleznete.
Jak jste na tom Vy? Vy také užíváte?
MK