krece
nikyy255
Dobry den psala jsem včera co jsem si davala pervitn n.z.,včera jsem si dala a tak mě bylo zle,zimnice,bylo mi špatně od žaludku,třepala jsem se křeče po celém téle,slyšiny nebyla jsem schopna dojit do obchodu,uzkost hrozna a od rana mám křeč v krku svira se mi jicen a furt dokola nejde to ovladat!Co s tym mám dělat boli to a dusím se..kaslu co s tym?Bojím se že to nepřejde..Je to součást dojezdu?A mam chuť si dat ale včera jsem se tak nastvala že jsem vic jak pul gramu vysypala do zachodu.Ale vim že si zas časem něco seženu..a trpim obscesivně kompulzivni poruchou dlouhodobě a když vysadim je to hrozny.

Odpověděl: Markéta Kordová
Nikky, dobrý den.
Přes internet nelze posoudit co se s Vámi děje. Mohla jste se předávkovat, mohla jste narazit na nečistý pervitin, také se nikdy neví, jaké příměsi kupované drogy obsahují, tam pak nelze vůbec předvídat, jak může organismus reagovat...
Nikky, co Váš syn? Jste schopná se teď o něj postarat? Možná by nebylo od věci, aby s Vámi teď někdo byl a případně Vám pomohl, než se zase začnete cítit normálně. Někdo kdo drogy nebere. Máte komu říct o pomoc?
Rozhodně už nic nekonzumujte! Tyto nepříjemné stavy by se s největší pravděpodobností ještě umocnily. Pokud by Vám bylo hodně špatně, zdravotní stav se nelepšil, tak neváhejte a obraťte se na lékaře nebo si zavolejte pomoc.
Případně si můžete zavolat na naši poradenskou linku: 283 872 186 (o víkendu 13,00-20,00).
Udržujte pitný režim (ne alko, ne colu, ne energy drinky), pokud máte po ruce čaj z meduňky tak si ji uvařte (působí sedativně), zkuste se najíst, doplnit vitamíny, minerály.
Hned v pondělí se obraťte na kolegy u Vás, kontakt v přiloženém odkaze:
http://www.podaneruce.cz/programy-a-pece/kontaktni-centra/kontaktni-centrum-prostejov/ Otevřít odkaz v novém okně
Jste matkou, bylo by vhodné a rozumné selhání zastavit a znovu se nerozjet, jinak by to mohlo opravdu špatně dopadnout.
Seberte sílu a jednejte, držím Vám palce!
S pozdravem MK