Uzkost
Miska
Dobry den, posledni dny se mi deje kdyz si snupnu pervitin (beru kazdodenne), tak po najezdu nebo treba po hodince dvou mam uzkost pocit curani horkost , energii mam a soustredim se taktez ale proste v napjeti jakkokdyby jsem.sama trpim uzkostma ale driv se me toto nedelo na perniku.v zivote se me ted neco deje co me to zpusobovat muze ale podobne situace driv me nejak uzkost nezpusobili kdyz sem si dala pervitin byla sem naopak klidna.co se deje?

Odpověděl: Markéta Kordová
Misko, opět dobrý den.
Zadala jste totožný dotaz 2x, kopíruji odpověď tedy i sem. Také přikládám odkaz s informacemi o pervitinu: http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
Pervitin působí anxiogenně (může navodit strach a úzkost). Pokud máte k úzkostným stavům blízko i bez toho aniž byste pervitin brala, může být nástup úzkosti/strachu o to větší. Stejně tak, pokud prožíváte nějaké nepohody, může se to po konzumaci silně projevit. Aktuální psychický stav je neméně důležitý, pervitin to může velmi umocnit.
Doporučuji vysadit a od všech drog si odpočinout, nejlépe nebrat vůbec.
Myslíte, že by to šlo?
MK