odpoved
nikyy255
Nebyvam tu dlouho,takze nevim kde to je..a maleho mi nema kdo hlidat leda bych ho tam vzala sebou.A ještě k tomu mám šílené dojezdy bojim se toho!

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, Nikky.
Dobře, že opět píšete. Velmi ráda bych Vás jakkoliv podpořila. Chápu, že je to těžké, také chápu, že máte obavy, ale čím dříve začnete své problémy řešit, tím dříve se Vám podaří se z nich dostat. Prodlužování nic neřeší, spíš byste si tím zakládala na další potíže a bylo by to těžší a těžší...
Dnes jsou v Káčku do 16hod - zkuste tam zavolat a domluvit se, tel: 777 454 789
Najdi na mapě
Doporučuji to udělat ještě dnes, je pátek, o víkendu tam nikdo nebude.
Tak dostatek sil!
Klidně ještě napište, pokud to budete potřebovat.
MK