selhala jsem
nikyy255
Zdravim,vemu to ve zkratce brala jsem rok pervitin v.n. s pak jsem přestala sama na rok a pul a pak začala pul roku kazdy den byla jsem 14 na detoxu,otehotnela a to me donutilo přestat na 3 roky mam dvouleteho syna,začala jsem tuto středu a beru každý den a dnes jsem si řekla že si do pondělí nic nedám ale nevydržela jsem,uz jsem sem v pondělí psala a teď mam výčitky a nedokážu to zastavit co mám dělat?nechci na lečení je nějaká jiná možnost jak to zastavit a jeste k tomu užívám antidepresiva.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Nikyy.
Především nevěště hlavu, vše se dá začít řešit. Sama jste si vyzkoušela, že lze drogy neužívat. Můžete se o to opět pokusit. Sice uvádíte, že nechcete na léčení, ale bylo opravdu rozumné, abyste se na pomoc obrátila, když jste si teď vyzkoušela, že selhat je velmi snadné...
S ohledem na to, že jste matkou, by bylo záhodno se dát brzo zase do pořádku, ale to asi sama dobře víte.
Také uvádíte, že užíváte antidepresiva. Můžete zkusit o Vašem problému s drogami hovořit s lékařem, který Vám léky předepisuje?
Netuším, kde žijete. Pokud by pro Vás nebylo obtížné navštívit naše ambulantní zařízení v Praze, které má mimochodem i speciální ambulantní program pro matky/uživatelky, mohla byste v osobním kontaktu probrat vše co je aktuálně třeba a poradila se co a jak dál. Poradenství může být zcela nezávazné, můžete jen přijít informovat o případných možnostech a pak se sama a svobodně rozhodnout co a jak dál.
Nemusíte se ničeho obávat, toto zařízení zde není proto, aby matky kompromitovalo, naopak, je zde pro to, aby pomáhalo. Mnohým matkám, potažmo jejich dětem již velmi pomohlo...
Denní stacionář, SANANIM
Janovského 26, Praha 7
(nedaleko Veletržního paláce, mezi zastávkami tramvaje Strossmayerovo náměstí a Výstaviště - mapa Otevřít odkaz v novém okně; vchod se zvonkem přímo z ulice)
Telefon:  220 803 130, 220 800 041, 605 212 175
Email:  stacionar@sananim.cz
Provozní doba:
Pondělí: 8.00 - 16.00
Úterý: 8.00 - 17.00 (16.00 - 17.00 - rodič. konzultace)
Středa: 8.00 - 16.00
Čtvrtek: 8.00 - 16.00
Pátek: 8.00 - 15.00
Více o zařízení zde: http://www.sananim.cz/denni-stacionar-(dst).html
Zde konkrétně informace pro matky: http://www.sananim.cz/denni-stacionar-(dst)/informace-pro-matky.html
Mrkněte na informace v odkazech, pokud se budete chtít na něco doptat nebo kontakt jinde, neváhejte napsat kdykoliv znovu.
Přeji dostatek sil!
S pozdravem MK