doplnění k předešlé otázce
Andy
Dobrý den, moc děkuji za odpověd na otázku a chtěla bych poprosit ještě o doplnění. otázka byla pod číslem 351103. Bohužel nevím o jaké konkrétní testy jde o testy u probační úřednice. jediné co vím je že to budou testy z moci nebo ze slin. otazka teda zní jak velká je pravděpodobnost že budu pozitivní. dekuji moc a mějte se krásně

Odpověděl: Zbyněk Oktábec
Dobrý den,
rád bych Vám odpověděl konkrétní odpověď, ale bohužel to nelze - obvykle se u PÚ používají panelové testy, ale nemusí to být pravidlem - někteří úředníci posílají klienty do Toxikologické laboratoře nebo do některé adiktologické služby, kde testy dělají...
Každopádně, jedinou možností, jak mít zaručeně negativní testy na THC, je jednoduše THC a drogy jej obsahující neužívat...
Pokud byste měla zájem, můžete zavítat na stránky http://www.koncimshulenim.cz/, které provozujeme a zkusit se dohodnout s tamnějšími pracovníky na nějaké spolupráci.
Bohužel konkrétnější odpověď (tedy kromě informací v předešlé korespondenci) Vám nejsme schopni poskytnout.
S pozdravem
Dr. Zbyněk Oktábec