Proč na mě nepůsobí drogy?
Desad
Dobrý den. Nikdy jsem nebyla velký uživatel drog, ale když jsem do toho šla tak jsem vyzkoušela extázi, mdma, speed a koks. Dříve to účinkovalo jak mělo, ale najednou, jak když lusknu a nic.. Pouze výjimečně něco chvíli účinkuje. Nikdy jsem to neprehanela a neuzivala to nijak často. Díky za odpověď.

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás, děkuji za důvěru.
Přesto, že, jak píšete, jste nikdy nebyla velkým uživatelem drog, nemyslím to nijak zle, máte zkušeností požehnaně.
Každý člověk je jedinečně nastaven, takže může na drogy reagovat různě.
Že na Vás v současnosti drogy neučinkují tak, jak byste si přála, může být s největší pravděpodobností tím, že se Vám zvýšila tolerance. To v žádném případě neznamená, že byste měla kýžených účinků dosáhnout navýšením dávek, byla by to cesta do pekel.
Je to prosté. Lidský organismus je nastaven tak, a záludnost návykových látek taková, že po nějakém čase drogy už "nedávají", jako na záčátku.
Navyšováním dávek byste, kromě vzniku závislosti, mohla místo účinků, po kterých se Vám stýská, docílit předávkování, tedy závažných zdravotních potíží, toxické psychózy, případně smrti.
Smiřte se s tím, že jako na začátku, už to nikdy nebude.
Dalším faktorem ve hře, na to bych ale v žádném případě nesázel, může být, že se změnila kvalita drog, které užíváte.
Internetové poradenství má své limity, pokud se chcete dozvědět více konkrétního, kontaktujte pracovníky některé bezplatné anonymní služby v dosahu a situaci proberte s odborníky.
Nejlépe je si předem domluvit termín schůzky. Při naprosto nezávazném osobním pohovoru s pracovníky například AT poradny, adiktologické ambulance, kontaktního centra, nebo podobného zařízení, se společně "jádra pudla", určitě doberete.
Napíšete li, ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rád Vám obratem kontakty na služby v dosahu pošlu.
Jak je můžete, podle oblasti a typu služby, najít sama, se dozvíte na stránkách naší poradny, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html
Přeji hodně štěstí, buďte na sebe opatrná,
Amrit Sen.