DROGY
BOBEK
Dobrý den můj syn Jirka má nejspíš obrovský problém drogami.Začlo to marihuanou a ted je to i něco víc našla jsem injekční stříkačku.Strašně špatně komunikuje snažím se sním o tom mluvyt,ale je strašně uzavřený dosebe a nechce komunikovat,už jsme z toho celá rodina unavená a nevím jak mu pomaci nechce nikam zajít nabýzela jsem mu psychologa ale urputně odmítá.Jak mu pomoci?Bydlíme kousek od Olomouce Moc Děkuji xxx

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
podobná situace je pro rodinu vždy velmi složitá a zátěžová, zvláště když uživatel drog nechce spolupracovat a nic měnit. Mnohé se ale začne hýbat, když něco ve svém přístupu změníte Vy. Jistě k tomu máte některé možnosti, pokud se synem bydlíte. Neexistuje žádný jednoduchý recept, je třeba zvážit každou situaci individuálně. Proto bych doporučila, abyste se zašli poradit, klidně i bez syna, osobně k odborníkovi.
Můžete využít např. služeb Terapeutického centra v Olomouci
http://www.podaneruce.cz/programy-a-pece/ambulance-adiktologie/.
Tam budete moct vše podrobně probrat a pokusit se najít cestu, jak situaci probrat.
Přeji hodně sil!