vsechno
radan
Zdravim,
je me 18let.
Ob weekend slupnu tak půlgramu MDMA. Do toho každy den vykouřím 1-5gramů prvotřídní marihuany. Cigarety nekouřím. Dále si občas (3do mesice) dám 2c-b, a kazdy mesic vyzkousim nejakou novou drogu ze skupiny vyzkumnych chemikalii. jaký to do budoucna muze mit vliv na moje zdraví? Péčko nejedu, jinak fetuju fakt pecky.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, Radane.
Jakékoliv zneužívání léků a psychotropních látek je vždy hazard se zdravím, potažmo životem. Těch rizik je tolik (celkově pro organismus, potažmo psychiku), že nelze vůbec předvídat, jaká konkrétní mohou hrozit přímo Vám. Můžete si zdevastovat zdraví, můžete se zbláznit, můžete zcela sociálně upadnout, můžete se dostat do problémů se zákony, může to skončit i fatálně...
Experimentovat s drogami může zpočátku vypadat zajímavě a lákavě, ale vše si sebou nese zároveň i vekou daň.
Doporučuji opatrnost a také zvážit, zda v 18ti letech nelze dělat jiné zábavnější a především bezpečnější činnosti.
Mějte se fajn, MK