Marihuana
Skank
Dobrý den chci se zeptat jestli můžu někde nebo nějak využít 16ti letou praxi v každodenním kouřením marihuany.Psichicky jsem v pořádku do práce vstanu každý den ráno v 5 bez problémů.Vedu spořádaný život.Nemám na mysli nějakého drogového poradce spíš jsem vyděl na internetu fotky lidí kteří v Holandsku marihuanu kouří a známkují než jde do prodeje v cofeshopu.Můžete nějak poradit na netu jsem nic nenašel.Děkuji

Odpověděl: Amrit Sen
Skanku, zdravím Vás, cením si vaší důvěry.
U nás určitě ne. Posláním naší poradny je především pomoc lidem s problémy, které jakkoli souvisí s užíváním drog, také jejich blízkým, lidem z jejich okolí, ale i nejširší veřejnosti.
Nemám sice v úmyslu, pokud je Vaší zásadní potíží skutečnost, že se Vám nedaří najít příležitost, jak uplatnit své 16 leté každodenní užívání marihuany, problém zlehčoval. Věřte ale, že často pomáháme lidem v situacích, kdy jde o život. Každý z našich pracovníků má, kromě odpovídání na této poradně, řadu dalších pracovních závazků a povinností. Děláme, co je v našich silách i možnostech, aby dotazující dostali odpověď v co nejkratším čase.
Proto Vám doporučuji se podobnými dotazy obracet na diskusní fóra drogových fanoušků, kterých je na internetu habaděj. Posílíte tak šance našich méně šťastných klientů.
Díky za respekt, přeji pohodový zbytek léta,
Amrit Sen.