absťák
nikyy255
Dobry večer,byla jsem zavysla na pervitinu 1rok brala jsem v.n žilně,brala jsem cca 0,5g denně,pak mě rodiče odvezli na detox,byla jsem tam 14dni.A už 3 roky jsem čistá,mám dvouletého syna.Mám těžký obdobi,dluhy s přítelem a se vším,trpím obscesivně kompulsivní poruchou a mám už týden šíleně odpornou chuť na perník,rozhodla jsem si to sehnat ale nikde nic není,nikdo nic nemá takovou chuť jsem po dobu abstinence ještě neměla.Furt na to musím myslet od rána do večera,nejsem schopná nic udělat mám problém vztát i z postele,už jsem se i rozbrečela,že to nemůžu sehnat,třepou se mi ruky a spatně se mi dýchá,mám pocit jako bych už 14 dní měla dojezt.Je to hrůza strašně to chci ale mám z toho strach.Je to normální?Nejsou na to nějaké léky?Beru antidepresiva ale s chutěmi mi to nepomůže.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
je dobře, že jste napsala, jen doufám, že jste pořád ještě vydržela si nedat. Byla by to určitě velká škoda, k ničemu by to nebylo dobré, naopak. Moc nevěřím tomu, že by zůstalo u jedné výjimky.
Ani prášky nic moc nevyřeší, je potřeba vyřešit potíže, které Vás vedou k chutím, k tomu, že chcete zapomenout na problémy, vyčistit si hlavu. V takových krizových etapách, jakou prožíváte Vy, je návrat chutí normální. Jen je třeba co nejdřív to začít řešit. Jste nakontaktovaná např. na nějaké doléčovací centrum? Je možné mluvit o chutích s psychiatrem, který Vám předepisuje antidepresiva?
Pokud nevíte, kam byste se obrátila, dejte vědět. Napište nejbližší město, pošlu Vám kontakt. V každém případě ale vydržte čistá! Opravdu byste toho litovala.