Dá se zjistit užívání Poppers
Qlnd
Jsem vrcholový sportovec a rád si užívám života, ale v sezoně nám dělají často náhodné testy moči a zajímá mě zda se Poppers dá zjistit a když jo, tak jak dlouho po inhalaci!?

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
těkavé látky, mezi které Poppers patří, zůstávají v lidském těle jen velmi krátkou dobu. Jejich účinek však může být devastující. Zejména pokud užívající omezí přístup čerstvému vzduchu. Jak víme, těkavé látky naleptávají sliznice, dýchací cesty a ničí mozkovou tkáň. Mají krátkou účinnost a jsou obtížně detekovatelné. Běžné drogové testy je neodhalí. Přestože jde většinou o látky legální, u prokázaného požití např. při autonehodě, je tato okolnost brána jako přitěžující, stejně jako u alkoholu, nebo u látek nelegálních.
http://www.drogovaporadna.cz/tekave-latky/poppers.html
Dle mého názoru rizik je víc nežli dost, tudíž bych nedoporučovala zbytečně riskovat.
S pozdravem MK