travka
Tonda
Zdravim, rád bych se zeptal. Kdyz jsem o víkendu kouřil trávu jak dlouho to v sobe budu mít? Kourim sem tam moc ne. Diky Tonda

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den, Tondo.
Netuším, co přesně znamená ,,kouřím sem tam moc ne" - pokud nejste každodenní uživatel THC, počítejte spíše s tou nižší uvedenou hranicí. Podotýkám, že uvedené údaje níže, jsou pouze údaje orientační, prokazatelnost drog v tělních tekutinách je vždy velmi individuální záležitostí.
THC:
detekce moč - 1 až 30 dní (lze i déle u každodenních uživatelů, při konzumaci občas do 14 dní)
detekce krev  - do 14 dní (při občasném užití cca týden)
detekce sliny  - jako u krve
Doba záchytu se odvíjí především od intenzity/frekvence předešlého užívání, velikosti dávek, množství obsažených účinných látek (tedy kvalita konkrétní drogy) a na individualitě metabolismu.
Nejde opomenout skutečnost, že právě THC se usazuje v tucích, z nich se postupně uvolňuje do organismu a tam metabolizuje. Metabolity u běžně dostupných a používaných orientačních testů ukážou pozitivní výsledek oproti jiným drogám poměrně dlouhou dobu. To znamená, že dotyčná testovaná osoba nemusí být přímo pod vlivem drogy, nicméně je to důkaz, že v posledních dnech testovaná osoba drogu konzumovala.
Pokud se budete potřebovat na něco doptat - neváhejte napsat znovu.
Doporučuji opatrnost, i konzumace THC sebou nese celou řadu zbytečných rizik.
S pozdravem MK