Ledviny
Nina
Dobry den,chci se zeptat (kazdodenne uzivam pervitin nosem) ale po malych davkach, kdyz si dam posledni dny neustale chodim mocit , jdu na zachod a hned se mi chce zase, nepali to, jen neustale chodim na zachod. Co mi poradite? Moč mam čirou, jen me boli ledviny a podbrisek, kdyz si nedam je to OK, ale to v mem pripade jde tezko si nedat. Jde tomu nejak predejit i kdyz bych si davala? Dekuji.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
to, že často chodíte na záchod, by mohlo být i psychické. Horší jsou bolesti ledvin a podbřišku. Všechny tři potíže v kombinaci ukazují na to, že něco není v pořádku, nejspíš se bude jednat o nějaký zánět. Proč se to zhoršuje po užití pervitinu těžko říct, drogy zatěžují ledviny, ale může to být i právě změna psychického stavu. V každém případě ani samotné vynechání drogy by Vám zánět nevyřešilo. Je potřeba, abyste došla k lékaři, nejlépe s sebou hned vezměte ranní moč, lékař udělá první rychlotest a pošle vzorek do laboratoře.
Určitě to neodkládejte, zánět ledvin často končí i v nemocnici.