MDMA a THC
Veruska
já a moje spolužačka děláme ve škole "peer program" -a chtěla bych se vás zeptat, co znamenají názvy THC a MDMA ? a jak velka dávka drogy může mít smrtelné následky? -abychom jim to mohli správně vysvětlit.

Odpověděl: Jakub Minařík
THC je zkratka tetrahydrocanabinolu - účinná látka hašiše a marihuany
MDMA je 3,4-methylendioxymetamfetamin - čili extáze
Smrtelná dávka je pro každou drogu jiná a i pro každého jedince jiná. A nelze to tak snadno vysvětlit aniž bych to zjednodušil pod únosnou mez.
Jen mě tak napadá - že se ptáte na tak základní věci - že bych skoro doporučil, že než začnete někomu něco vysvětlovat - tak by to chtělo mít alespoň nějaké znalosti. Jinak v dobré víře uděláte víc škody než užitku. A pokud si vybavuju, tak peer aktivité mívali lektory, kteří je něco učili. Pevně věřím, že tohle školení ještě nemáte za sebou a budete mít možnost se ptát svého lektora.
P.s. Doufám, že jsem vás neurazil, nebo se jinak nedotknul - nerad bych vás totiž odradil - protože by to byla škoda - z vašeho dotazu je totiž cítit nadšení pro věc. Ale vzhledem k tomu nač se ptáte bych typnul že hrozí, že se vám poučenější spolužáci vysmějou. A to myslím bolí mnohem víc než poznámky nějakýho potrhlýho doktora z poradny, kterej navíc dělá pravopisný chyby. Kdybyste v tomhle ohledu chtěli poradit, nebo nakontaktovat na někoho, kdo vám poradí - zkuste napsat, pokusím se vám někoho doporučit. :-)