Pervitin
Šroub
Dobrý den, měl bych otázku. Za jak dlouho po užití pervitinu (šňupnutím) jsou jeho látky obsaženy v moči, tudíž i dohledatelné rozborem?? Děkuji za odpověď.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Nelze jednoznačně určit, jak kdo bude mít dlouho drogu v organismu, je to velmi individuální. Záleží na frekvenci a intenzitě konzumace, na kvalitě konkrétní užité látky a na organismu, jak rychle je schopen se s procesem odbourání vypořádat.
Uvedené údaje níže berte prosím pouze jako údaje orientační.
Pervitin:
detekce moč = 3 až 21 dní (při ,,občasné" konzumaci cca do týdne)
detekce krev = 1 až 3 dny
detekce sliny = totožná jako u krve
Stačí to takto? Když tak ještě napište.
S pozdravem MK