Extaze
Energy E
Dobrý den, když si dám dnes večer kouli, budu moct ve čtvrtek k poledni řídit bez toho aniž bych nalizala při případné policejní kontrole? Děkuji za odpověď.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Tak to Vám přesně nikdo zaručit nemůže, ale je fajn, že se ptáte a sháníte si informace. Obecně platí pravidlo, čím déle po konzumaci čehokoliv konzumující osoba bude řídit, tím lépe.
Proces odbourávání toxických látek z těla je vždy velmi individuální záležitostí související s intenzitou/frekvencí užití, kvalitou konkrétní konzumované látky a schopností organismu. Může to mít každý trochu jinak, údaje níže jsou pouze údajem orientačním.
Extáze/MDMA
detekce moč = maximálně do 14 dní (při občasné konzumaci cca do týdne)
detekce krev = 1 až 3 dny
detekce sliny = totožná jako u krve
http://www.drogovaporadna.cz/halucinogeny/mdma-extaze.html
Stačí to takto? Pokud se budete potřebovat na něco doptat, tak ještě napište.
S pozdravem MK